Ξύπνησες μου λέει, ήπιες καφεδάκι;
Τι να πω ότι πίνω γάλα; ντράπηκα!
Του λέω ,να εδώ χαλαρά καπουτσίνο με αφρόγαλα και κανέλα..!!
Ζηλεύω μου λέει, εγώ δεν ήπια καφέ ακόμη ,μόνο γάλα..!!
Εσείς όλα καλά ;
Τι να πω ότι πίνω γάλα; ντράπηκα!
Του λέω ,να εδώ χαλαρά καπουτσίνο με αφρόγαλα και κανέλα..!!
Ζηλεύω μου λέει, εγώ δεν ήπια καφέ ακόμη ,μόνο γάλα..!!
Εσείς όλα καλά ;

