Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

- Γεια σου τρελο μωρο!!
- Γεια σου τρελε μαλακα!!
Οταν ξυπνας πιστευοντας οτι η μερα σου θα παει χαλια, σκεψου οτι υπαρχουν ανθρωποι που ξυπνανε με tattoo το ονομα της πρωην που τους κερατωσε.
Στο ταφο μου θελω να γραφει:
Ρε μαλακες σας το ελεγα οτι δεν αισθανομουν καλα.
Γραφω πολλα μαζεμενα για να κατεβει χαμηλα μια μαλακια που εγραψα χτες ωστε να μη φαινεται.
Γραφει η αλλη "ksiristikaaaa xd"
της σχολιαζω "Kαλα γαμησιαααα!!"

Με διεγραψε...

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Είναι παντού!

Έχω και τη Cosmote όλη μέρα να με παρακαλάει να μου δώσει το σμαρτ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΜΑΡΤ ΜΩΡΗ