Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

-Όταν παίζω χαρτιά πάω πάντα και κάθομαι απο τη μεριά που είναι οι τοίχοι
-Γιατί;
-Για να ειναι οι τοίχοι με το μέρος μου
Πήρα ένα ποτήρι νερό και μια οδοντόβουρτσα και το έκανα να λάμπει το smart...
δεν μπορώ να βλέπω τις γριούλες να στέκονται όρθιες στο αστικό γιαυτό πάντα κοιτάω προς τα έξω
-Χάνιμπαλ,πώς σου αρέσει η νοικοκυρά?
-Προ-κομμένη
Η κόκκινη πλαστελίνη είναι η πιο νόστιμη
Όταν έχω λιγούρα τρώω μια μπάλα παγωτό,με μια βάφλα από κάτω.