Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Από αγροτικές δουλειές, κουνάω την αχλαδιά!
-Ποσα ΤΕΙ εχει η Ελλαδα?
-Ντοντεκα και ειναι στον ολυμπο

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Το σωστό τάβλι παίζεται με 3 ατομα. 2 κανονικούς παίχτες και έναν απο πάνω τους να λεει στον καθένα τι θα έπρεπε να παίξει.
Άκουσα τα γαλλικά του Βενιζέλου και πεθύμησα τ' αγγλικά του Τσίπρα.
Εσείς οι κοντοί που βγαίνετε από Λαντροβερ και Χ6 γιατί δε πετάτε και μια ανεμόσκαλα για το εφέ ας πούμε;
Έπιασα τη κοπέλα μου να ξεφυλλίζει περιοδικό με νυφικά.ελπίζω να έχει γκόμενο
-Η ΕΡΤ, της ΕΡΤ, την ΕΡΤ, ΕΡΤ.
-Μα τι κάνετε κύριε Πρωθυπουργέ;
-Κλίνω την ΕΡΤ
Η σχέση μας είναι σαν την ΕΡΤ θα βάλουμε λουκέτο για καλοκαίρι και από Σεπτέμβριο το ξαναβλέπουμε.
Κλείνουν ΕΡΤ, Νοσοκομεία, Σχολές & Βιβλιοθήκες & ανοίγουν Αγοράζω Χρυσό & Frozen yogurt. Αυτή είναι η αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου.
Και μόνο που η ΧΑ συμφωνεί με το κλείσιμο της ΕΡΤ, θα έπρεπε να σε έβαζε σε υποψίες