Πάνω απο 56 χιλιάδες αστεία στατους,εικόνες βίντεο κ.ά.
Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013
Να μαζευτούμε όλοι εμείς που νοιαζόμαστε τόσο πολύ για τους άλλους να συζητήσουμε πόσο μαλάκες είμαστε
Ακουσα ενα μπαμ, βγήκα έξω, νταξει τίποτα. Ο τζιτζικας ηταν.
-πήρα το καινούριο galaxy s της Samsung για όταν θέλω να αποφύγω κάποιον να κάνω πως μιλάω
-για να μη σε ενοχλεί;
-όχι, για να μη με βλέπει
Κάνω ανταύγειες. Το κεφάλι γεμάτο αλουμινόχαρτα. Βγήκα για τσιγάρο έξω. Παππούς με κοιτάει με απορία. Του λέω "we come in peace". Δε γέλασε
Στο chat..
- Ελα ακους;
- Οχι, γραψε πιο δυνατα!!
Εγώ: Μερικές φορές μιλάω μόνος μου.
Εγώ: Α ναι ρε? Κι εγώ!
- Ο μπαμπάς μου δουλεύει σε εργοστάσιο σοκολάτας.
- TOBLERONE ;
- Όχι,ακόμα να πληρωθεί.
-με ειπε ανωριμο
-και συ τι εκανες;
Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ, δίνω ένα φιλί στο μαξιλάρι δίπλα μου. Μην έρθει ξαφνικά o έρωτας και με βρει ντεφορμέ.
Θελω να πω στα κοριτσια οτι τις υποτιθεμενες αορατες τιραντες σιλικονης του σουτιεν.. ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
()