Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Να μαζευτούμε όλοι εμείς που νοιαζόμαστε τόσο πολύ για τους άλλους να συζητήσουμε πόσο μαλάκες είμαστε
Ακουσα ενα μπαμ, βγήκα έξω, νταξει τίποτα. Ο τζιτζικας ηταν.
-πήρα το καινούριο galaxy s της Samsung για όταν θέλω να αποφύγω κάποιον να κάνω πως μιλάω
-για να μη σε ενοχλεί;
-όχι, για να μη με βλέπει
Κάνω ανταύγειες. Το κεφάλι γεμάτο αλουμινόχαρτα. Βγήκα για τσιγάρο έξω. Παππούς με κοιτάει με απορία. Του λέω "we come in peace". Δε γέλασε
Στο chat..
- Ελα ακους;
- Οχι, γραψε πιο δυνατα!!
Εγώ: Μερικές φορές μιλάω μόνος μου.
Εγώ: Α ναι ρε? Κι εγώ!
- Ο μπαμπάς μου δουλεύει σε εργοστάσιο σοκολάτας.
- TOBLERONE ;
- Όχι,ακόμα να πληρωθεί.
-με ειπε ανωριμο
-και συ τι εκανες;
Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ, δίνω ένα φιλί στο μαξιλάρι δίπλα μου. Μην έρθει ξαφνικά o έρωτας και με βρει ντεφορμέ.
Θελω να πω στα κοριτσια οτι τις υποτιθεμενες αορατες τιραντες σιλικονης του σουτιεν.. ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!