Πάνω απο 56 χιλιάδες αστεία στατους,εικόνες βίντεο κ.ά.
Κυριακή 23 Ιουνίου 2013
Δεν ειναι οτι κανει πολυ ζεστη απλα αμα αναψω το τζακι θα δροσισει.
Μολις εφαγα 5 ακτινιδια, μισο πεπονι καμια 15αρια φραουλες με ζαχαρη και 2 σοκολατες!! Ξερω χεστηκατε... Σε λιγο και εγω!!
Οχι σκουπιδια.
Οχι πλαστικα.
Οχι χοντρες με brazil σε θαλασσες και ακτες.
- Τι ωραιος κωλος ειναι αυτος!!
- Ελα ξεκολα.. ντρεπομαι.
- Ενταξει. Τι ωραια ξεκωλαρα ειναι αυτη
Αχχ καιρο ειχα να κανω ντουζακι. Τελικα δεν ηταν μαυρισμα
Το πιο κοντινο σε καγκουρια που εχω κανει ειναι οταν παταω γκαζι και δεν εχω βαλει ταχυτητα.
Οταν βαριεμαι στο φαναρι, ανοιγω το παραθυρο και ρωταω τον διπλανο οδηγο: Για τον διαολο καλα παω;
Παλι καλα που καπνιζουμε και κανα τσιγαρακι μετα το φαγητο, γιατι αν περιμεναμε μετα απο σεξ, θα το χαμε κοψει..
Φορεσα καινουρια παπουτσια σημερα, με εχουνε πεθανει ολη μερα, με κοβουν απο το πρωι.. Περιμενω να παω σπιτι να βγαλω τα χαρτια απο μεσα.
Οχι οτι εφαγα πολυ σημερα... αλλα εχουν ηδη μαζευτει τα καναλια εξω και μιλανε για τον πρωτο εγκυο αντρα.
Κανονικά αύριο θα'πρεπε να μείνει κλειστό το τουιτα μιας και πολλοί του πνεύματος έχουμε μαζευτεί εδώ.
Αν έχεις 3 μερίδες περιττώματα κι αφαιρέσεις την μια πάλι σκατά θα έχεις. (οποιαδήποτε ομοιότητα με πολιτικά δρώμενα τυχαία)
Συγνώμη κοπελιά έχεις λίγο σορτς στον κώλο σου
Η επανάσταση θα γίνει όταν ο βασικός μισθός δεν θα φτάνει για να πληρώσουμε την σύνδεση στο ιντερνετ...
Ο Χάνιμπαλ στρώνει επιδερμίδα στο τραπέζι
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
()