Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

πώς το εβρισκα εκεινο το φιρί-φιρί που ελεγε η μανα μου οτι παω συνεχεια κ γι'αυτο μου τις εβρεχε,ουτε που θυμαμαι, ουτε που εχω καταλαβει ακομη
-Εχεις ινσταγκραμ?
-Οχι, ειμαι ασχημη για σελφι, δεν εχω γατα κ τα φαγητα μου τα χλαπακιαζω πριν τα φωτογραφισω...
ενα καλο που εχουν οι μικρες παραθαλασσιες πολεις ειναι οτι 10 λεπτα μετα το σχολασμα εισαι παραλια.....  ή τσιπουραδικο
Βλέπω παιδική ταινια όπου ο ένας ηρωας έχει τη φωνή του Παπακαλιατη γυρίζει ο ανηψιός κ μου λεει"δες θεία τώρα θα του γαμησει τη μάνα"
Συνεσταλμένοι, εσωστρεφείς άνθρωποι ευαίσθητες ψυχές κουβαλάνε.
Οικογενειακό παγωτό ενώ δεν έχω οικογένεια. Πόσο αλήτης πια..
- αρχίζει να μουδιαζει το δόντι τώρα με την δεύτερη ένεση ?
- Ναι .αρχίδει γιατρέ..

Όχι καλά του είπα
Αν όπως μετράτε κιλά, ηλικία, πόντους και λεφτά των άλλων μετρούσατε τη μαλακία που σας δέρνει, ο κόσμος αυτός θα ήταν καλύτερος.
Μία ώρα προσπαθώ να με πείσω να πάω για ένα μισάωρο τρέξιμο.
Κοντοί ψηλοί χοντροί αδύνατοι άσχημοι όμορφοι δεν έχει σημασία, έτσι κι αλλιώς κάποια μέρα όλοι θα ψοφήσουμε και θα μας φάνε οι σκουληκαντέρες
Υπεροχη καλοκαιρινη βραδια να βγεις στο μπαλκονι να πιεις μια μπυρα να ηρεμησεις να ακους τα πιτσιρικια να ουρλιαζουν λες και τα κυνηγαει με τον μπαλτα ο Τζεισον απο το Παρασκευη και 13
Γιατί βάζετε φωτογραφίες προφίλ απ τα 20 σας ενώ είστε 70;
Φτυχως που υπάρχει η μουσική και ηρεμούμε..και δε το ριχνουμε στα χάπια!
Τρίτο βράδυ που παλεύω στη μονάδα εντατικής παρακολούθησης , πρώτο που ξέρω πως κέρδισα τον Χάρο σε αυτό το γύρο .. να ζείτε την κάθε στιγμή ομορφα παιδιά γιατί αλήθεια ποτε δεν ξέρουμε ...
Ο Κικίλιας λέει μαθαίνει στην Μπαλατσινού μπάσκετ. Καταρχάς πότε έμαθε ο Κικίλιας μπάσκετ;