Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Ανεβάζει η άλλη φωτογραφία τα βυζιά της και της γράφει ο άλλος "ψυχούλα μου". Τί ψυχούλα μου μωρέ μαλάκα που έχεις ξεψυχήσει το πουλί σου στη μαλακία
-Εβλεπα  ονειρο πως ημουν σ ενα μπαρ κ μια κοπελα που καθοταν διπλα μου ειπε να φυγουμε κ να παμε σπιτι της για δυο ποτα  ακομα κ ξυπνησα
-Τρομαξες ε;
-Που δεν μου ειπε να φαμε κατι
Με τον 7 χρόνο ανηψιο.
- Α.. Δεν το είχα καταλάβει ότι είσαι θείος μου.
- Και τώρα πού το κατάλαβες πως νιώθεις;
- Χάλια...
- Γιατί βρε;
- Γιατί θα ήθελα να ήσουν φίλος μου κι όχι θείος μου.
Να τον νευριαζεις αλλά αυτος να επιμένει να σε θέλει, αυτος ο αντρας.....🖤
Ο οδοντίατρος μου έχει μοντέρνες ιδέες και χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες μεθόδους. Είναι πολύ τροχώ
Λεει η πεθερά  μου να παμε Κερκυρα γιατι εχει κατι καπελα αφόρετα,νομιζει οτι ζει η Βλαχοπουλου κ μη ρεζιλευτει αν τη συναντησει στο Λιστόν
Αν δεν χρωστάς σε όποιον φοράει παπουτσια τότε δεν λέγεσαι Πάνος...
Κρητικος που δεν έχει μπερδέψει τα μπουκάλια νερού-τσικουδιάς στο ψυγείο δεν είναι Κρητικος ναι;
-Για κάποιο λόγο δεν μου έρχονται τα μηνύματά σου
-ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΕΛΝΩ
Αποφεύγω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό γιατί μετά θα μείνω με το χειρότερο.
Το πιο κοντινο που εχω σε σιξ πακ ειναι μια εξαδα αυγα στο ψυγειο

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019


-Θα βάλω σορτς
-Με τι;
-Με κυτταρίτιδα
- Δεν σου κραταω κακία
- Τι ειναι αυτο που κρατας στο χερι ;
- Τσεκουρι
Όλα μοιάζουν καλοκαίρι στο δικό σου εξοχικό πάρε με
πώς το εβρισκα εκεινο το φιρί-φιρί που ελεγε η μανα μου οτι παω συνεχεια κ γι'αυτο μου τις εβρεχε,ουτε που θυμαμαι, ουτε που εχω καταλαβει ακομη