Πάνω απο 56 χιλιάδες αστεία στατους,εικόνες βίντεο κ.ά.
Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019
Τα χειρότερα σχόλια για γυναίκες τα έχω διαβάσει από γυναίκες.
Εγώ με τους ανθρώπους δεν έχω πρόβλημα, αρκεί να μην μου μιλάνε.
- Συγγνώμη με χρεώσατε 10 ευρώ και λέτε δωρεάν μεταφορικά
- Μεταφορικά το λέμε
Με ρωτάει πελάτης με 35 βαθμούς ποιο τραπέζι έχει δροσιά. Λέω ένα στον Ολυμπο. Έφυγε
Βρήκα ένα σκύλο που δεν είχε συσκευή εντοπισμού και του είπα "καλά δεν έχεις τσιπ απάνω σου;"
Κομμάντο ο Πλεύρης στην πλατεία Εξαρχείων, έτσι κι έσκαγες παραδίπλα του σακούλα φοφίκο θα έμενε στον τόπο
Αν δεν έχει και λίγο σχιζοφρένεια ο άνθρωπος τον βαριέσαι γρήγορα
Είμαστε η γενιά που εργάζεται για 540 κάτι ευρώ το μήνα, εκ των οποίων ξοδεύουμε περίπου 100 για ντελιβερι καφέδες στη δουλειά.
Εγώ προτείνω να πληρώνουμε τον Θάνο τον Πλεύρη για να ταξιδεύει σε επικίνδυνα μέρη σε όλο τον πλανήτη και να μας στέλνει βίντεο
Δύο πράγματα με χαλάνε, η αδικία και η ζεστή μπύρα.
γιατί έξι ευρώ το αουταν ρε παιδιά ο Ντιορ το έβγαλε;
Πέντε λεπτά στην ουρά στο σούπερ μάρκετ και δεν έχει ακόμα πεταχτεί κανείς να πει άλλο ταμείο δεν έχει;
Πρεπει ν αντεξω,να κρατησω ψηλα το κεφαλι,να δω καταματα τη ζωη,μου ειπε πως θα εχει μπαμιες το μεσημερι
- Τώρα, σε χαϊδεύω με τις άκρες των δαχτύλων μου, κατεβαίνοντας αργά και βασανιστικά όλο και πιο κάτω.. πες μου.. Εσύ τι κάνεις τώρα...
- Τυρόπιτα...
Θανο να ερθεις μια μερα στο σπίτι μου,τσακώνονται οι γατες κ δε μπορω να κανω τιποτα,εσυ που εισαι θαρραλεο αγορι κατι θα κανεις
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
()