Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

Ολα πανε συμφωνα με το σχεδιο. Γαμιωντας
- Ζαχαροπλάστης είναι ο πατέρας σου;
- Ναι ρε
- Δεν πρέπει να έχει και πολλή δουλειά ε;
"Τι σέξι βλέμμα έχεις πάρει" μου λέει, εμένα εν τω μεταξύ με ενοχλούν οι φακοί επαφής.
Έχω την κατάθλιψη του πλούσιου,χωρίς τα λεφτά.
- Τι θα κάνεις τον Δεκαπενταύγουστο?

- Δεν μπορώ να σου απαντήσω, είναι νωρίς ακόμα.

- Αααα οκ, τι ώρα να σε ρωτήσω?

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

-Πού δουλεύεις;
-Στην τρία Έψιλον,εσύ;
-Στη δίω ξη.
Τι μικρά μεγάλα η γαματα ακκαου γράφετε;Ή γράφεις καλά ή δεν γράφεις.Σιγά μην πάμε για Πούλιτζερ ή για βραβείο προσωπικοτηταχαχαχαχα εδω μεσα.
-Γιατί είσαι άθεος παιδί μου;
-Διάβασα πολύ κ το έψαξα βρε μάνα.
-Να μην διαβάζεις τόσο πολύ.
-Όταν έδινα πανελλήνιες άλλα έλεγες όμως.
- Κάπου σε έχασα.
- Μπροστά από το ψυγείο κοίταξες;
"-Τί γιατρός είστε; (με το σεις και με το σας)
-Δεν είμαι γιατρός, νοσηλευτής.
-Α, νοσηλευτής είσαι; (κομμένοι οι πληθυντικοι)"

Γιατί έχουμε μάθει να σεβόμαστε τις ιδιότητες κι όχι τους ανθρώπους.
Λένε ότι η Μπαλατσινού είναι έγκυος στα 49 της κι έχει γυαλίσει το ματι της μάνας μου σου λέει έχουμε ελπίδες
Πελάτης σήμερα για να με ευχαριστήσει για το σέρβις,μου έφερε 1κουτι καλτσουνια από την Κρήτη.Ε με είδε τσουπωτη κ λέει τουλάχιστον αυτή θα το εκτιμήσει.Εχει κ τα καλα της αυτή η δουλειά
Άνθρωποι που στερούνται την  αγάπη,  και όμως έχουν τόση να δώσουν.
Έχω μισή ώρα να ανάψω τσιγάρο. ΠΑΝΑΓΙΑΜΟ, ΛΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΑ;;;
Με ρώτησε ο Ευτύχης Μπλέτσας που πάνε οι σκόνες που τραβάει η ηλεκτρική​ σκούπα του είπα Βραζιλία κ μου λέει Α έχω παει ωραία είναι